24 juli 2009

***MORMORSRUTOR***

Så var första rutan till den blivande pläden klar, å den andre e påbörjad :-)

Hade det varit Nilla som virkat hade pläden varit färdig INNAN jag ens hade hunnit påbörjat min, för hon e en hejjare på att virka :-) Kika in så får ni se!

Pläden kommer gå i naturvitt, brunt å turkost

Har ju glömt att tala om att min lille Albin äntligen har lärt sej att gå å han e mäkta stolt över detta.. Å vem skulle inte vara det ;-)

~~Blommorna har jag fått av Mia~~

Vill önska er alla en trevlig helg!


KRAM

7 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej igen!

men se där ja..det blir ju kanon fint ju.
det värsta med mormorsrutor är att det är så tråkigt att festa trådarna...
hihihi...du är rolig du.Om du visste vilken hög av vita mormorsrutor jag har liggandes som inte blir klara..*LER*
Såg på nån blogg för en tid sen en som gjort en enda jättestor mormorsruta till filt....jätte fint var det.funderar på att göra detsamma.

Grattil till lilleman som är såå duktig på att gå *LER* !

goaste kramarna till dej tjejen!!!
Nilla

helena sa...

lilla plutten då :)

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina mormorsrutor .Mysiga färger.Vad kul att lilleman som är så duktig att gå.Fina blommor.Ha en underbar fredag kramizar ~~~~RITA~~~~-

mia sa...

nu har jag gått igenom hela ditt bloggarkiv =)
blir så himla inspirerad av ditt/ert fina hem. Har ju ett tag kvar tills jag är där om man säger så. Men som sagt... man måste ju börja någonstans =)

Anonym sa...

Va fort tiden går, liten blir stor! Är övertygad om att du kommer att hålla på tills pläden är klar, så enveten som du är ;-) Varma kramar å lycka till!! //Helen

svärmor sa...

Grattis Marika. Bravo Albin
Kram på er alla

Anonym sa...

Önskar jag hade hälften så många järn i elden som du har!
Kram vi ses o hörs/ Ylva