05 november 2008

Till alla er som undrar....

Det bidde ingen flytt ut till landet ...( för tillfället i alla fall).. Men vem vet, det kanske dyker upp nåt nytt å spännande framöver :) Men tills dess ska vi fortsätta våra renoveringsprojekt å trivas i vårt nuvarande hus.. Det blir jätte fint i hallen med alla fina vita plank väggar å den vita trappen när den blir färdig ( kommer bilder på den så småningom). Det ligger ju oxå en massa fint vitoljat plankgolv ute i garaget som bara väntar på att bli utlagt i hela huset... Så här finns att göra.. Jag vet att dom flesta av er tänker nu, stackars Magnus som har så mkt att göra. För ingen verkar ju tro att Magnus faktiskt oxå kan tycka om att göra huset fint. Så fort man nämner nåt man vill göra eller skall göra så säger 99% av alla -Å vad säger Magnus om det.. Jag vill bara klargöra en sak en gång för alla, att även om jag e en liten pissmyra med mycket stark vilja (för det ska jag inte sticka under stolen med) så HAR Magnus faktiskt en EGEN vilja, å vill han inte göra nåt då skiter han e det.. That´s my man :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Amen :)

svärmor sa...

vad hände med huset?
kram

Anonym sa...

hahahaha :) nog för att bror e lite mesig men såååå mesig e han väll inte så att folk kan tro att han renoverar hela huset ENBART för din skull? :)

Anonym sa...

va tråkigt, va hände med huset?!

Anonym sa...

ha ha ha! go brorsan! ;)

Carl sa...

Tråkigt för er, men roligt för mig :) Jobbigt att behöva åka halvvägs till Nossebro för att hälsa på er...