20 juli 2009

***EFTER REGN KOMMER SOL***

Innan regnet började inta Sverige så hann vi med ett dopp på Gardis, mycket uppskattat av barnen som älskar att bada.... Det händer ju inte allt för ofta att vi åker i väg å badar pga att det alltid e så mycket folk på badstränderna så fort solen visar sej. Så det brukar oftast bli att vi åker och tar oss ett dopp när de flesta har åket hem... annars brukas det mesta dels badas hemma i poolen, å det fukar ju det oxå... Själv har jag blivit värsta badkrukan så än har jag inte varit i å doppat mej, förmodligen kommer det att förbli så :-)

Albin tyckte det var lite läskigt med att krypa i vattnet.

Den största "fisken" Linus älskar att snorkla

Felix som gett sej*** på att inte kolla in i kameran när mamma vill :-)


Albin får bada på det djupa med Pappa. Tur att Magnus "gärna" badar när jag INTE gärna gör det :-)

I dag åker jag å min stora kille Linus på läger med föreningen "ATTENTION" som vi båda är med i. Vi ska var utanför Uddevalla på en en gård som heter Sundsviksgården. Där vi bla kommer åka båt, bada, fiska krabbor å äta god mat. Ska bli mysigt att bara komma iväg bara jag å Linus, vilket jag tror är mycket behövligt för oss båda eftersom vi för det mesta är som hund å katt här hemma :-(

Så ha det gott allesammans så ses vi om tre dagar!

Kram

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

trevligt att höra från dej igen...jajag vet ju att du har mycke med både det ena å det andra.

kul med läger, har frågat Samuel om han inte är intresserad av att vara med där & få följa med på en massa skoj...han tittar på mig som om jag inte vore klok..hihihihi..
Tycker det verkar toppen att få träffa likasinnade.men det kanske har med åldern att göra vad vet ja...
hoppas ni får några underbara dagar bara ni två.

Gardis åååå så mysigt.riktig nostalgi!
hittade en tjej på FACEBOOK som jag alltid lekte med på gardis som barn.härligt långgrunt å så behöver man inte vara rädd för brännisar...*LER*
Ta hand om er !!!

Kramizz Nilla

svärmor sa...

Mysiga badbilder. Ha det bra på lägret båda två. Hoppas vädret blir ok
kram