23 juni 2009

***LOPPiSFYND***

Nu var det ett tag sen jag var på loppis å fyndade, så idag åkte jag å Hellen en sväng till Vara å shoppade lite. Om man nu kan kalla det att shoppa när jag BARA gjorde slut på 60 kr....
Kabeltrumman tiggde jag till mej på elverket i Vara så i kväll ska den bli vit. Den e lite ranglig men vad gör väl det om hundra år ;-)

Har äntligen införskaffat mej ett gammalt strykjärn för ynka 30 kr istället för en 150 kr som de kostar i antikaffärer.


Ett gammalt hålslag som Albin ska få till sitt rum när det blir färdigt... Stackarn, han kommer bara få en massa gamla fina saker som mamma tycker om.. Förhoppningsvis kanske han oxå kommer göra det :-)


Kom över en gammal skolplanch som får hänga på altanen tilsvidare...
Kram

3 kommentarer:

mia sa...

en kabeltrumma har jag velat ha hur länge som helst!! är det så man ska göra för att få en, tigga alltså? ;)
kram mia

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej!

kunde svära på att jag varit här å kommenterat redan...men där ser jag ju att jag inte har...

KABELTRUMMAN HIT tack!!!!...hihihihi....vill oxå ha en ju.får väl lägga huvudet på sned å fråga rarat här uppe på elverket...hihiih..
Skulle passa perfekt till soffbord här.

Underbara fynd!
Ja dom ska veta vad shabby är tidigt i livet...hihihihihi..det kommer bli såå fint i lillens rum.

Skönt att du ska på utredning....är det något galet med dig ;-) eller fattade jag fel ?
Hoppas det inte är nått allvarligt iallafall.
Kramizz Nilla

Jenny sa...

Jag har oxå ett strykjärn som står och dammar om du vill ha två :) Dock inte samma modell som det du införskaffat!! Har oxå en gammal kvarn av något slag om du är intresserad?? Kramiz!