10 mars 2009

♥Mr Tourett och jag♥

I går var jag på en alldeles fantastiskt rolig å oförglömlig föreläsning med Pelle Sandstrak som har Tourettes syndrom... Det var en makalös "resa" med mycket humor och som fick mina käkar att nästan hoppa ur led av allt skrattande. Pelle är en fantastisk sprudlande människa som har mycket energi som gärna smittar av sig... Pelle har skrivit boken "Mr Tourette och jag" , den är en självbiografi där Pelle berättar om sin jobbiga barndom å den långa vägen till där han är i dag. Så får ni möjligheten att gå på denna fantastiskt roliga föreläsning så tveka inte, jag lovar DU kommer inte att ångra dej.

Jag köpte ett signerat exemplar av Pelle, men tror att boken finns att låna på biblioteket eller köp den i en bokhandel. Boken ska även bli film inom snar framtid.

TACK till Compassen som ordnade förmånliga biljetter så att jag fick se denna fantastiska människa som verkligen berörde mej djupt.

Kram på er

Inga kommentarer: