08 mars 2009

Loppisfynd å fika

Denna fina ostkupa köpte jag på "Storegårdens Antikaffär" i Vänersborg i veckan

Denna kviltade pläden inhandlades på Båberg i går, så nu har jag två likadana... Nu åker de slitna fleecefiltarna ut. Kan oxå berätta att vi gjorde oss en förtjänst på hela 1800 kr när vi stod å sålde på Båberg i går...



Även denna fina lilla resväska fick följa med hem, endast 25 riksdaler kostade den


Har länge letat efter en sådan här karaff å blev överlyckligen när jag hittade den här för endast 25 kr...




Magnus å Johan började med att ta sig årets första löparrunda inför kommande Gbg-varv den 16 Maj.. Magnus hade väldigt ont i knäna efteråt, vilket vi får hoppas ger med sig...


Albin lika glad som alltid



Albin, Johan å Tuvisen




Felix
Kram på er

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Go morron!

ååås å fina loppis fynd.
En sån resväska har jag som proppskåpsskydd i hallen...superhäftigt blev det.Skar bara ur botten å vips så blev det helt perfekt..hihihi..

Hörde att du träffat en kvinna från Min lilla håla...Stinas loppis...där handlar jag jättemycke.Underbara priser..typ 5-10kr på allt.
Om du kommer hit en tur till sommaren våren så kan vi ta en tur dit.

Vilken mysig resa ni ska ut på med *L*...verkar super kul.
Idag ska jag ringa till Vara...vi ska ha ett möte igen i skolan...Samuel har blivit så aggresiv & rent ut sagt fördjävlig...så det tar på krafterna.men han börjar ju bli tonåring oxå så det är väl mycke som spökar i kroppen...

Bra försäljning ni hade förresten!

Kramizz Nilla

JAG! sa...

Cool ostkupa....Liam har en liknande väska, super till alla klossar och lego..än så länge i alla fall. Va stor Albin blivit..Kram kram

Anonym sa...

Tack för loppissällskapet. Tänk om de där gossarna kunde lära sig att man börjar träna lite försiktigt, de är som småtjurarna som slåss om vem som är starkast. Eller hur?
kram

StinasLoppis m.m sa...

Hej,hihi ja gjorde finare loppis fynd -dom ja köpte av dej. Kommer bli jätte fint med med 2 Tildabakelser i har en o testat. Så lilla nillapilla får virka mera till mej . Trevligt att träffa dej , vi kanske ses fler gånger på båberg . H det så fint Kram /Stina om du vill titta gärna in på min blog

Anonym sa...

ja du gör verkligen fynd! Beundrar er som har sådan fantasi. Själv är det bara Ikea som gäller och det är ganska så tråkigt faktiskt.