17 februari 2009

I dag hade jag besök av Pernilla Lindh, vi åkte ut till Tengeneboden en sväng å kollade men hittade inget av intresse. Åkte sen till Återvändan där Pernilla hittade sej en fin korg å en fin liten plåtburk, själv åkte jag även där i från tomhänt :(
Dessa ljuvligt vårlika tulpaner fick jag av Pernilla i förskott eftersom jag firar 32-års dag på söndag. Jo, ni hörde rätt, kan ni tänka er att jag som ser så ung å fräsch ut redan blir 32 år ; D
Men man blir ju inte äldre än man gör sig, så en 20+ ligger jag väl på om man ser till mitt "omogna" beteende som min käre sambo gärna lockar fram emellanåt.... (Tänk var lätt det e att skylla i från sig =)) Nu ska här ätas lite tacos innan det bär i väg till Vara på föreläsningen "Mr Touretts å jag" Är tydligen väldigt intressant å underhållande har jag hört, så det ska bli kul...
Ha en fortsatt trevlig kväll

2 kommentarer:

svärmor sa...

Tänk, nu är du snart ifatt mig. Blir det fika på söndag trots att du redan fått present?
Den föreläsningen ska vara kanon.
Kram

Anna C K sa...

Den föreläsningen var väl helt fantastisk!! Jag både skrattade och grät.