17 februari 2009

En liten ändring på föregående inlägg

Nu har jag varit på föreläsning men jag tog fel på datum, så i dag var det INTE "Mr touretts å jag" utan "En annorlunda barndom".... Iris Johansson berättar om sina egna erfarenheter av att växa upp med autism, en fantastiskt intressant föreläsning som man aldrig ville skulle ta slut. Iris specialkunskap är kommunikation. Iris har skrivit en bok om detta som heter som föreläsningen "En annorlunda barndom"... jag rekommenderar varmt denna bok, för var föreläsningen så fruktansvärt intressant att lyssna på så måste ju boken oxå vara mycket läsvärd. Jag tänker i alla fall besöka biblioteket så snart som möjligt å låna denna bok.
Nu ska jag kolla "Bygglov" som min älskling varit så snäll att spela in åt mej =)
KRAM

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron!

hihihi..32 är väl ingen ålder?..hihi..Tänk jag som snurrar på med 36 iår..
Tur att jag har en så ung make...hihi..han är 1 år yngre än mig...hihihi..
Men jag känner mig inte gammal.Kommer ihåg när min mamma fyllde 40..herregud hon vart ju lastgammal då ju*LER*
Bara 4 år dit...hum..vill inte!
Kan få världens åldersnoja ibland.

Låter som en spännande föreläsning.
Ska oxå låna den boken..tackar för tipset.

Kramiz Nilla

Anonym sa...

Tack snälla för att du länkar till mig!!! :)
http://www.anyhow.se