24 mars 2010

***LOPPiSFYND***

Senaste loppis fynden gjorda på "Återvändan" samt på loppisen i Vara

Vita , lite lagom slitna tallrikar...

Gamla fina spetslakan, kan man använda till mycket...

Inget loppisfynd, men fick vara med ändå :)
Kuddfodralet kommer från nätbutiken Gårdsromantik...

Denna underbara hängare hittade jag på loppisen i Vara... Har ännu inte hittat nån plats för den, men kunde inte låta bli att köpa den, har inte sett nåt liknande förut :) Visst är den fin??


Äntligen hittade jag en gammal soppskål att plantera i... Just nu står den på köksbordet med sukulenter i....


Jättefin svampkorg fick oxå följa med, är ju en samlar på korgar :)

Dessa söta teskedar i nysilver från "NilsJohan" kom jag över för en billig peng. Tycker mönstret är helt underbart. Har även en sockertång och en liten saltsked av detta märke som jag ropat in på Tradera...
Nä nu måste jag fixa lite hemma innan jag går och jobbar...
Må så gott♥

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Halloj !

underbara fynd!
Vet du öppetiderna på ÅTERVÄNDAN..är sååå sugen på att besöka dom.

Hängaren är ju bara såååå fin...tror mamma hade några liknande fast det var ju bara tavlor...måste dit & riva bland hennes saker snart..hihihihi

Kramizz Nilla

Pernilla Lindh sa...

Jättevacker soppskål! och hängaren är superfin och annorlunda. Har ju oxå en sådan korg, kanske skulle plantera lite blommor i den och ha i trädgården...
ja, vi får ta och träffas så fort du är ledig :-)
kram