02 augusti 2009

***U2***

I fredags var vi ju på U2 konserten på Ullevi i Göteborg. Det var fantastiskt bra å bland det mäktigaste jag har sett. Vi samlades här hemma hos oss för lite grillning innan bussen gick kl 15. Den fina flaskan med mousserande vin i , fick jag av min kära vän Anna å hennes man Rikard.

Mange man skötte grillning, med nyinköpta kolet från kolmilan i Tengene...

Rikard, Tomas å Lilling

Emma i sin fina Odd Molly tunika

Svärmor var inkallad som barnvakt... TACK för hjälpen ♥

Det är här fötterna börjar kännas runda... i bussen på väg till Gbg

Jäger å popcorn

Gruppfoto

Oj, vad kärleken spirade denna magiska afton :-)

En av alla underbara bilder min kära sambo lyckades få till... Visst e det häftigt?
Ni som inte var där missade nåt helt otroligt. För en nördig ljudtekniker som min käre sambo å andra medföljande så var detta paradiset.. Ni skulle sett hur dom stod där som fågelholkar å bara gapade... hahaha
Nu ska vi snart hem på kalas hos Emma som fyller 30 år idag...
GRATTiS EMMA!



Kram

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att kärleken spirade.Ja det är ju bara så himla gott när det gör det.Vad skoj att ni ha det bra.Ha det nu så skoj på kalaset oxå.Ha en underbbar söndag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Maria sa...

Verkar som om det var en bra konsert!! på en skala, hur full och goer var min bror :)

Anna sa...

Magisk show!! Flaskan va ju riktigt tjusig, men nu när rosorna har vissnat kan vi väl lika gärna dela den vid tf? Kramar