10 juli 2009

***JORDGUBBAR å SHOPPiNG***

Först vill jag börja med att tacka för alla fina kommentarer, de har gått rakt in i :-)
Vi tog en sväng till Trollhättan på em för att shoppa lite kläder inför morgon dagen då vi är bjudna på 40-års kalas i bollhallen, ska bli jättekul! En fika med svärmor hanns med, alltid trevligt :-)
Jag hittade dessa fina skor på skopunkten, fick Magnus att köpa sej ett par oxå så mina kostade bara 149:- i stället för 299:-... hihihi... ibland får man vara smart ;-)


Denna underbara klänning hittade jag på Cassels för 399:- men fick avdrag med 100:- för en liten maska som hade uppkommit. Så det var ju oxå ett fynd :-)
På vägen hem får jag ett jätte trevligt sms av mina goa bloggvän Mia som jag aldrig har träffat "live".... Hon bjöd in mej till att komma å plocka jordgubbar i hennes land. Så efter vi kommit hem från Trollhättan tog jag min lilla bunke å åkte dit.
När man träffar nya människor så kan det ju ibland kännas lite stelt å konstigt, men inte med Mia. Hade kunnat stannat hela natten å pratat för det kändes som om vi känt varandra länge å väl :-) TACK Mia för jätte goda jordgubbar, nästa gång är du välkommen på fika hemma hos mej :-) Mia bloggar på http://spaaniz.blogg.se


Mia in action i jordgubbslandet....


MUMS med JORDGUBBAR

Sist men inte minst vill jag tacka gulliga Nilla med bloggen Pennys House för den fina awarden. Tack vännen!
Jag ger den vidare till :
Mia- som tack för jordgubbarna å nyvunnen vänskap
&
Sally- för din otroliga ork å styrka som mamma
KRAM

7 kommentarer:

Henrik sa...

Du som trebarnsmor borde sova på nätterna istf att sitta framför datorn ☻
Snygg cykel..
Sköt om dig!

Mia sa...

Jag vill tacka dig för dom fina orden! =)
Och du har alldeles rätt, vi hade massor att prata om och jag längtar tills nästa gång vi ses.
Kram mia

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt att fynda så snygga skor och klänning .Vad kul att gå på kalas.Va mysigt att träffa någon från bloggen ......häftigt.Vad kul att ni fann varandra och hade mycket att prata om.Gulligt att få jordgubbar.Ha nu en underbar lördag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Home By Virginia sa...

Hei på deg :)

Takk for koselig kommentar inne hos meg...
Litt vanskelig å forklare det med å få 3 kolonner... Men jeg fant min på
http://moseplassen.com/2009/02/blogspot-tips-hvordan-lage-tre-kolonner/
Håper du får det til... Hvis ikke så kan du lage et midlertidig passord på bloggen din så kan jeg gjøre det for deg... :)

Texten fixer du der man skifter farge på bloggen og slikt... :)
(Hvis det var det du mente da...??)

Gi meg gjerne en lyd om hvordan det går... ;)

*--- Klem ---*

Tania sa...

Hej!
Hoppas att ni har en trevlig kväll!
-T-

sofia sa...

grymt snygga skor tycker jag. hoppas allt är bra kram sofia www.glamourproppis.blogg.se

Mia sa...

du är väl bra knasig som sitter och läser bloggar mitt i natten efter en 40 års fest. Du borde ju sett i kors ju ;)
kram på dig
Mia