05 juli 2009

***HiGH CAPARRAL***

Förra lördagen var vi på High Caparral med Familjen Kullenberg å det var riktigt lyckat för killarna som lekte cowboys hela dagen... Grillade hemma i Lekåsa innan vi styrde kosan hemåt.
Trötta men nöjda barn somnade gott kl 00.00 å sov enda till kl 9.30 dagen efter... Härligt med sovmorgon, det händer ju inte allt för ofta numera :-)

Felix är mäktad stolt över sin nya cowboyhatt, sin picka å sheriffstjärna... tyvärr fick vi inte med oss hatten hem, men Felix var glad ändå... man får räkna med lite förluster när man e ute på skojigheter...

Brorsorna in action

Keith Urban alias Albin å kompisen Klara

Sheriff Linus




*****************************************************
I dag har jag jobbat mellan kl 10.30-21 å vi har varit på Liseberg hela dagen med brukarna.
Har varit en underbar dag med mycket åka å glass. Vann för första gången någonsin på ett chokladhjul efter första försöket... gissa hur barnsligt glad jag blev :-)

Nu ska jag snart krypa till sängs, jobba i morgon igen... här e det ingen semester inte, jobb från å till hela sommaren för min del.
Vilket jag givetvis har valt själv eftersom jag drygar ut FP så att jag kan vara hemma till 1:e okt som jag planerat.
KRAM



4 kommentarer:

Carl sa...

Den översta bilden på Felix var ju asläcker, cool effekt... /Carl

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej !

ååå sy mycke roligt ni är ute på....vi har inhandlat en husvagn som ska ut på premiär till helgen....kul & spännande....

Fast först har jag ju massvis att göra där inne men det mesta får bli ett projekt till hösten...ska ju givetvis måla alla lucker vita osv...hihihihi..ja jag tänkte väl det sa älsklingen hihiihihihi...

så mycke snyggt du har inhandlat & fått.
Läckra bilder från HC....
Kul att kunna fören nytta med nöje på liseberg!

Sommarkramar Nilla

svärmor sa...

vilka häftiga killar
kram

Anonym sa...

Omgruppering igen tjejen, man blir alldeles yr, hur hinner du, men fint brukar det ju alltid bli.
Byteshandel: Vit rund matta mot, tja blandare eller skåp men då får jag väl bara benen, kanske måste knåpa ihop mattor till hela huset.
Kram Britt