12 maj 2009

***SHOPPiNG***

I söndags tog jag mej lite egen tid å stack till Trollhättan för lite fika å shopping med min kära vän Jenny... lämnade tillbaks de andra skorna jag köpte för ett tag sen å köpte dessa i stället.
Hittade även en t-shirt topp å en jätte söt jacka från Gina, som jag ska ha på lördag när jag ska på återträff i min gamla hemstad Göteborg.... ska bli riktigt kul :)
En liten söt svart väska fick följa med hem oxå, för väskor kan man ju aldrig få för många av :)




För er som undrar hur det går för lille Felix så e han på bättringsvägen. Han har idag tagit sista dosen penicilin mot öroninflammationen. Han e lite ynklig å gnällig så det märks att detta har tagit hårt på honom....
Nä nu e det dax för sängen, Albin höll mej vaken i natt/morses mellan kl 3 å 6 pga hosta.
Det blir väl säkert en del vaket i natt oxå för Albin har ju inte varit annat än förskyld sen han föddes å då får han ALLTID en förbannat retlig hosta som inget hjälper emot.
Men i natt har jag tänkt att sätta i öronpropparna å hoppas på att de hjälper. I morses tog de bort ljudet från fågelkvittret men inte från Albins hosta eller Magnus snarkningar... Jag har verkligen jätte svårt för att koppla bort irriterande ljud oavsett hur trött jag än e...
Kommer snart bli galen om jag inte får sova mer än 4 tim i sträck...
Ha en riktigt GOD NATT!!!

3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej på dej!

åå din stackare som inte får sova...finns inget värre...zzzzzzzz...

Så skönt att felix är på bättringsvägen.

skitsnygga kläder du köpt....du blir återträffens drottning, garanterat!
Kul å träffa gamla polare.

Kramizzz Nilla

JAG! sa...

Lilla gumman....tycker synd om dig!!!! Ska vi åka på Spa?...det skulle vi behöva du och jag....Puss

svärmor sa...

Vilka fina saker du handlat. Har du provat Nipaxon? Det var det enda som hjälpte på våra barn
kram