14 april 2009

Påsken har varit lugn, Magnus jobbade på skärtorsdagen å långfredagen så han var inte hemma förrän på påskaftons morgon kl 5... Jag fick lite energi av solen å inhandlade lite växter till att ha inomhus å utomhus... På kvällen kom familjen Hansson på besök å vi grillade...


Älskar murgröna, att ha både inne å ute...


På annandagen åkte vi hela familjen en sväng till Trollhättan. Köpte denna fantastiskt inspirerande tidning som e sällsynt i affärerna men hittade den till min lycka på Coop... Går ju att prenumerera på, men den e hiskiligt dyr..


Fick även inhandlat mej, inte bara ett par utan TVÅ par skor, likadana fast olika färger... Sån e jag, hittar jag nåt jag tycker om så köper jag flera par även när det gäller byxor, toppar, väskor å scarfs... Kan bli rätt dyrt emellanåt :) Som mest har jag en 12 st likadana toppar från Gina fast givetvis i olika färger. Kan ju inte påstå direkt att jag använder dom så mycket längre, men jag har gjort...

Ska nu efter många år i inga klackar alls ska jag lära mej att gå i dessa...
De var väldigt stabila å bekväma när jag provade dom i butiken i alla fall... Kan ju hoppas på att de kommer bli använda å inte bara hamnar på hyllan.


Ha en trevlig dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hehe... jag e inte så förtjust i dom gamla namnen. men vem vet.. det kanske e en märta när man ser henne ;) sånt kan man aldrig så noga veta innan. elliot skulle ju heta albin, men han var ingen albin.

svärmor sa...

Snygga skor, men aj vad jag skulle få ont i mina fötter. För mig får det bli platta som vanligt
kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

åå vilka läckra skor.....tyvärr kan jag inte ha klackar men det är skit snyggt på andra....

jag prenumererar på den tidningen...du kan få mina lästa...ska samla ihop några åt dig...*LER*

Kramizz Nilla

helena sa...

fina skor du :) fin bellis oxå, den säljer vi för 24.90kr på blomsterlandet ;) haha kram

Jenny sa...

Hejsan vännen!
Snygga skor men inga klackar för mig tyvärr...hoppas nu att det är lika stabila efter några rosa pantern oxå ;)
Kram på dig!