08 januari 2009

Lite blandat....

Kursiv

När vi var hemma hos min vän Anna så var jag bara tvungen att ta kort på hennes stora fina "amerika koffert" som hon fyndat på en loppis som heter Hjulet för ynka 100 kr.

Denna super gulliga tovade tomte fick jag av Linus i julklapp å den har han gjort alldeles själv på fritids. Gissa om jag blev glad =) Linus tyckte han skulle sitta under granen, så där har han suttit å vaktat mina dekorationspaket hela julen. Tack mammas älskling!

Denna fina bricka fick jag av Emma å Johan (jag antar att han var med på ett hörn) på juldan. Passade alldeles utmärkt till att ha mina oljeflaskor å lök på. Tack än en gång =)


På begäran av Anna S så ville hon att jag skulle sätta ut en bild på mina fina rostiga bokstäver som kom upp på väggen dan innan jul.


Kram på er

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Go morgon min vän!

Den där fikan får vi verkligen ta tag i.Det vore jättekul.
just nu är vi dödligt förkylda men det går väl över...hihihihi..

så fint det blev med bokstäverna!
underbara fynd oxå....det var längesen jag var på återvändan.Måste bara fara dit nästa gng jag är i grästorp.Hörde av min svägerska att hon fyndat ute i tengene en underbar skänk för 200kr.jättestort var skåpet...Billigt som attan.

Så söt tovad tomte.Klart den ska ha hedersplatsen.....värmer en mammas hjärta, det är klart.

Fin bricka du fått oxå.Smart att samla alla flaskor på en sån.....tackar för tipset.

Ha en underbar dag!
Kram Nilla

Anonym sa...

ja visst blidde tomten fin!!
vill göra oxå gör en sådan!